Door Privé: Sangita Paltansing op 19 februari 2017

Campagne-activiteit 18 februari 2017

De Tweede Kamerverkiezingen komen eraan en ook dit weekend voerden we actief campagne in onze eigen gemeente.

Op zaterdag 18 februari stonden we op de markt in Voorburg samen met kandidaat-Tweede Kamerlid Duco Hoogland (nr. 27).

De sfeer op de markt was over het algemeen positief. We hebben goede gesprekken gevoerd met marktbezoekers. Ook deelden we flyers en ballonnen uit.

Duco vond het leuk om een keer in onze gemeente aanwezig te zijn en samen met onze afdeling op de markt te staan en campagne te voeren.

Wil je in de komende periode ook actief meedoen met de campagne? Dat kan! We hebben in de komende weken tot aan 15 maart elke zaterdag campagne-activiteiten. Houd de agenda op onze website in de gaten voor meer informatie of stuur een email naar [email protected].

Privé: Sangita Paltansing

Sangita Paltansing is raadslid en fractiesecretaris sinds de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2018. Daarvoor was zij actief binnen het bestuur van de PvdA Leidschendam – Voorburg als algemeen bestuurslid. Namens de PvdA-fractie is Sangita tevens lid van het Presidium. In het dagelijks leven werkt Sangita bij het ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit als bestuursadviseur. Daarvoor

Meer over Privé: Sangita Paltansing