Door Privé: Jochem Streefkerk op 3 december 2016

Doe mee! De deur staat open.

Er bestaat al een sociaal-democratische partij in onze gemeente sinds 1911. Ook toen de kernen Stompwijk, Veur en Voorburg nog aparte gemeenten waren, waren we al lokaal actief. Nu de verkiezingen weer voor de deur staan, kunnen we alle handen goed gebruiken. En misschien zijn de verkiezingen voor jou juist wel reden om mee te doen en mee te denken. Neem eens contact op! We zijn altijd benieuwd naar jouw verhaal en kunnen je talent goed gebruiken.

Jochem Streefkerk

Mail naar [email protected], volg ons op twitter @PvdALdmVbg of vind ons op facebook onder PvdA Leidschendam-Voorburg.

Privé: Jochem Streefkerk

Jochem Streefkerk is raadslid en fractievoorzitter, sinds hij in maart 2018 werd gekozen. Daarvoor was hij eerst actief binnen PvdA Rotterdam en daarna bij PvdA Leidschendam-Voorburg (afdelingsvoorzitter 2016-2018). Jochem werkt als advocaat op het gebied van onderwijsrecht. Naast zijn politieke en juridische werkzaamheden, gaat zijn interesse uit naar filosofie en is hij intern toezichthouder bij

Meer over Privé: Jochem Streefkerk