Door Jochem Streefkerk op 3 december 2016

Doe mee! De deur staat open.

Er bestaat al een sociaal-democratische partij in onze gemeente sinds 1911. Ook toen de kernen Stompwijk, Veur en Voorburg nog aparte gemeenten waren, waren we al lokaal actief. Nu de verkiezingen weer voor de deur staan, kunnen we alle handen goed gebruiken. En misschien zijn de verkiezingen voor jou juist wel reden om mee te doen en mee te denken. Neem eens contact op! We zijn altijd benieuwd naar jouw verhaal en kunnen je talent goed gebruiken.

Jochem Streefkerk

Mail naar voorburg@pvda.nl, volg ons op twitter @PvdALdmVbg of vind ons op facebook onder PvdA Leidschendam-Voorburg.

Jochem Streefkerk

Sinds 2015 woon ik in Voorburg-Noord, aan de Van Egmondestraat. In het dagelijks leven werk ik bij Van Doorne, een juridisch kantoor in Amsterdam, als onderwijsjurist. Ik hou me daar vooral bezig met het adviseren van scholen en opvangorganisaties, overheden en andere kennisinstellingen. Leuk werk, waarmee ik in alle uithoeken van het land kom. Daarnaast ben

Meer over Jochem Streefkerk