Door Sangita Paltansing op 1 maart 2017

Doe op 4 maart a.s. mee met de rode slinger!

Inmiddels loopt de campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen op volle toeren. Voor de PvdA is het een spannende periode. Jouw hulp is hard nodig!

Doe daarom op 4 maart mee met de rode slinger die wij als PvdA Leidschendam – Voorburg samen met TK-lid Astrid Oosenbrug, Europarlementariër Kati Piri, een aantal andere vrouwelijke kandidaat-Kamerleden en zes andere afdelingen van onze partij organiseren.

Twee vrouwenteams gaan in Haaglanden op pad onder het motto “Tijd voor elkaar”. Onder leiding van Astrid Oosenbrug en Kati Piri én, niet geheel onbelangrijk, mannelijke partijgenoten en de afdelingen, wordt aandacht gevraagd voor een eerlijke balans tussen werk, zorg en privé voor vrouwen én mannen. Ook vertellen zij wat de PvdA op dat gebied voor mensen kan betekenen.

We verwachten de rode slinger rond 13.15 uur op de Markt in Voorburg (op het kruispunt van Oosteinde en de Herenstraat). Om 14.00 uur vertrekt de slinger weer naar een andere locatie in de regio.

Als afdeling starten we zelf vanaf 12.30 uur onze campagne-activiteit op 4 maart op de Markt in Voorburg. We zijn nog op zoek naar leden die met ons mee willen doen. Daarnaast zou het erg leuk zijn als we met een grote groep leden vanuit onze afdeling de slinger in onze gemeente kunnen ontvangen.

Doe mee zodat Haaglanden op 4 maart rood kleurt!

Wil je meedoen? Meld je dan per email of telefonisch aan bij Sangita Paltansing (sangita.paltansing@gmail.com of 06-28979034). Je kunt je natuurlijk ook altijd nog op de dag zelf aansluiten!

Sangita Paltansing

Mijn droom voor de PvdA Leidschendam-Voorburg is om aan de lat te staan voor toekomstbestendige collectieve voorzieningen, die aan de basis staan van een vitale samenleving: veiligheid, goede en toegankelijke zorg voor een ieder, sterk en innovatief onderwijs voor de banen van morgen, werk voor iedereen, passende huisvestingsmogelijkheden voor alle generaties. Een veilige en gezonde

Meer over Sangita Paltansing