Kandidatenlijst vastgesteld; Jochem Streefkerk lijsttrekker

10 december 2021

Op donderdag 9 december jl. heeft de ledenvergadering van de Partij van de Arbeid in Leidschendam-Voorburg unaniem ingestemd met de voorgedragen kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart 2022. Als lijsttrekker is aangewezen Jochem Streefkerk, de huidige fractievoorzitter van de PvdA. De gehele lijst ziet er als volgt uit.

1. Jochem Streefkerk
  2. Sangita Paltansing
  3. Delroy Blokland
  4. Suzanne Kok
  5. Coen van Hoogdalem
  6. Becir Ogrić
  7. Michel van der Holst
  8. Carl Schmitz

Lijsttrekker Jochem Streefkerk: “De PvdA heeft weer een geweldige groep met mensen bij elkaar weten te brengen. Deze kandidaten zijn geworteld in de wijken én brengen een mooie mix aan kennis en vaardigheden met zich mee. Met deze lijst gaan we vol energie de campagneperiode in.”

De kandidatenlijst is het resultaat van een wervingsprocedure die de afgelopen weken is gevolgd. De kandidaatstellingscommissie toonde zich tevreden met de mensen die zich voor het raadslidmaatschap hebben gemeld. Bij monde van commissievoorzitter Folkert Buis: “We hebben een lijst kunnen samenstellen met ervaren fractieleden en frisse nieuwkomers, divers in leeftijden en achtergronden. Daarmee leggen we een goede basis voor zowel de verkiezingen van 2022, als voor de verkiezingen in 2026.”