11 juli 2014

Lees hier de Rooie Rakker van juli 2014

In ons ledenblad  de Rooie Rakker van juli 2014 lees je over de nieuwe PvdA-fractie in de gemeenteraad en het nieuwe afdelingsbestuur.

De nieuwe voorzitter, Paul Q. van der Burg, stelt zich voor en doet een beroep op je: deel je kennis, je netwerk, je ervaringen met de PvdA!

Bijvoorbeeld op financieel gebied, of fiscaal, maar ook juridisch, internationaal recht, arbeidswetgeving, ruimtelijke ordening, communicatief, milieu, noem maar op. Een onderwerp waarop jij kennis bezit die wij goed kunnen gebruiken. Of over iets wat er bij jou in de wijk gedaan kan worden. Bijvoorbeeld om onze raadsleden of ons Ombudsteam  te helpen, of een onderwerp voor een thema-avond. Laat ons weten waarvan jij weet, mail naar Paul Q. van der Burg: [email protected].

Ook is het Gewest Zuid-Holland op zoek naar een nieuwe penningmeester en naar kandidaten voor de besturen van de waterschappen en voor provinciale staten.
Heb je interesse in een van die functies, mail dan naar Jan Barendregt: [email protected]

Verder doen we verslag van de Algemene Ledenvergadering en er is een politieke column door André Rodenburg.

Je leest hier meer in de Rooie Rakker van juli 2014 (pdf, 850 kB)