27 oktober 2013

Lees hier de Rooie Rakker van oktober/november 2013

Onze fractie bericht over de actuele dossiers in Leidschendam-Voorburg: de Turnhal, Avalex, de Rotterdamsebaan en het CBS-gebouw. Lees hier de Rooie Rakker als pdf: RR2013-6

Verder vertelt Karin Atsma over de leergang gemeentepolitiek en er is een column van Michel van der Holst over nivellering.

In deze editie lees je verder de uitkomsten van onze afdelingsvergadering eind september: het bestuur heeft een nieuwe samenstelling met Gerard Dijkema als voorzitter, we hebben het verkiezingsprogramma vastgesteld (binnenkort op deze site) en de kandidatenlijst voor de raadsverkiezingen in 2014 met Marjan van Giezen als lijsttrekker.

Het PvdA-verkiezingsprogramma Meedoen = meer doen (Program LV 2014-2018) heeft als rode draad: ook in deze economisch moeilijke tijden kiezen voor een sociale gemeente met een solide financiële basis.

Gregor Rensen is ditmaal lijstduwer, hij heeft besloten na voorjaar 2014 niet als wethouder door te gaan. De fractie kijkt alvast terug op goede samenwerking.