22 februari 2017

Lijsttrekkersdebat op 5 maart in ’t Torentje: kom ook!

Op zondag 5 maart aanstaande verzamelen de lokale afdelingen van politieke partijen die meedoen aan de TK verkiezingen in Café Het Torentje voor het RTL lijsttrekkersdebat. Ben jij zwevende kiezer, politiek geïnteresseerd, lid van een partij, of was je toch van plan het debat te kijken: kom ook!

De verkiezingen staan voor de deur en langzaamaan verschijnen er debatten op tv en zijn lokale actievelingen van politieke partijen weer meer op straat te vinden. De lokale afdelingen van de VVD, D66, PvdA, GroenLinks en het CDA verzamelen zich op 5 maart in Het Torentje. Het gebeurt niet vaak, maar het lijsttrekkersdebat op RTL4 leek voor al deze partijen een mooie aangelegenheid om de verschillen nog even te onderstrepen, maar tegelijkertijd een gezellige avond met elkaar te hebben. Voetbal kijkt het leukst met supporters van beide clubs voor de TV en dat geldt voor een politiek debat niet anders. Drankjes zijn op eigen kosten, maar kom vooral om kennis te maken met de partijen of gewoon om er met collega’s en concurrentie een mooie avond van te maken. Tot dan!

Café Het Torentje is aan de Franse Kerkstraat 7, in Voorburg.