Door Privé: Sangita Paltansing op 14 januari 2018

Nieuwjaarsborrel PvdA op 20 januari

Het nieuwe jaar is begonnen en we nodigen je graag uit om daar samen op te proosten. Iedereen is welkom om gezamenlijk het glas te heffen op zaterdag 20 januari vanaf 16.00 uur bij Elpidio Osteria (Herenstraat 87 Voorburg).

De PvdA Leidschendam – Voorburg kijkt terug op een mooie politieke tijd. Onze fractie heeft in de lokale politieke discussie haar bijdrage geleverd en met succes. Ons werk gaat ook in het nieuwe jaar door; op 21 maart a.s. zijn er gemeenteraadsverkiezingen en dat betekent campagne!

Tijdens de Nieuwjaarsborrel presenteren we het verkiezingsprogramma en geven we de aftrap van de campagne. De kandidaten zijn aanwezig, we vertellen waar we met de gemeente naar toe willen en er is alle gelegenheid om met elkaar bij te praten. We beginnen vrolijk aan het nieuwe jaar, om een mooi resultaat neer te zetten op 21 maart.

Daar kunnen we trouwens alle hulp bij gebruiken! Heb je zin om mee te helpen in de campagne? Spreek ons dan aan tijdens de borrel.

Alle leden, maar ook collega-raadsleden en de pers zijn van harte welkom om met ons het nieuwe jaar in te luiden. Dus neem gerust iemand mee om samen het glas te heffen op een solidair en succesvol 2018!

Aanmelden is niet noodzakelijk, maar wordt wel op prijs gesteld via [email protected].

PvdA Leidschendam – Voorburg

Marjan van Giezen, fractievoorzitter
Nadine Stemerdink, wethouder en lijsttrekker
Jochem Streefkerk, afdelingsvoorzitter

Privé: Sangita Paltansing

Sangita Paltansing is raadslid en fractiesecretaris sinds de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2018. Daarvoor was zij actief binnen het bestuur van de PvdA Leidschendam – Voorburg als algemeen bestuurslid. Namens de PvdA-fractie is Sangita tevens lid van het Presidium. In het dagelijks leven werkt Sangita bij het ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit als bestuursadviseur. Daarvoor

Meer over Privé: Sangita Paltansing

Waar ben je naar op zoek?