15 oktober 2016

Bedankt! Prachtig gebaar aan het Hospice.

Lieve mensen,

wat een mooie reacties hebben wij gehad op onze vraag wie er een donatie wilde bijdragen aan ons kado voor het 15-jarig bestaan van het Hospice. Zowel de teksten van de mailtjes als de bedragen hebben ons en daarmee het hospice Het Vliethuys heel blij gemaakt. Samen met Jochem Streefkerk als voorzitter van het bestuur kon ik namens onze leden, fractie en bestuur een cheque overhandigen aan het Hospice van maar liefst  400 EURO!!!

De cheque is diep ontroerd in ontvangst genomen door Willy Blonk, voorzitter van het bestuur van hospice Het Vliethuys, en Joke Campo, coordinator van Het Vliethuys. Dat onze leden dit hebben willen doen, vonden zij  een groots en ontroerend gebaar. Ze raakten er niet over uitgepraat.

Bigevoegd vinden jullie een foto van de aanbieding van de cheque. Graag niet verder verspreiden vanwege de copyrights van de fotograaf.

Bijdragen zijn natuurlijk nog steeds welkom maar we zijn echt trots dat onze leden in zo’n korte tijd zo’n bedrag bijeen hebben gebracht voor zo’n mooi doel!  Op zulke momenten besef je weer hoe goed het is lid te zijn van een politieke partij die oog heeft en blijft houden voor mensen in de moeilijke momenten van hun leven. Ik ben met heel veel energie weer naar huis gegaan na zo’n mooie avond en zo’n mooie bijdrage van onze leden. Heel veel dank, lieve mensen die een donatie hebben overgemaakt. Voor het Hospice kunnen jullie niet meer stuk!

met vriendelijke groet,

Marjan van Giezen