Door Sangita Paltansing op 16 november 2017

De PvdA MKB-borrel: Bent u er ook bij op 17 november?

Het MKB is een waardevolle partner voor de lokale politiek in onze gemeente. Zowel economisch als maatschappelijk. De ondernemers in onze gemeente zijn belangrijk voor onze lokale economie en zorgen voor levendigheid en leefbaarheid in de wijk en in de gemeente. Graag zouden we daarom van u willen horen wat úw ambities zijn voor onze gemeente, wat u verwacht van de gemeente, maar ook waar u tegenaan loopt in de dagelijkse praktijk.

Op 21 maart 2018 vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats. Op dit moment zijn alle politieke partijen druk bezig met het opstellen van het verkiezingsprogramma. Ook de PvdA Leidschendam – Voorburg. Hierin willen we natuurlijk ook de stem van de ondernemer laten terugkomen. U heeft de lokale politiek al uw MKB-verkiezingsmanifest “Ruim Baan voor Ondernemerschap” aangeboden. Dit Manifest zullen we zeker benutten. Maar nog liever horen we van u zelf wat u ons nog mee wilt geven. In informele sfeer, gewoon met een drankje erbij. Met als invalshoek wat citymarketing voor onze gemeente kan betekenen.

De PvdA Leidschendam-Voorburg nodigt u daarom uit voor:

DE PvdA MKB-BORREL ”Citymarketing in Leidschendam-Voorburg”

op VRIJDAG 17 NOVEMBER 2017

vanaf 16.30 uur

bij V.M.H.C Cartouche, Van Ruysdaellaan 3A in Leidschendam

Met als gastspreker Elwin Giel, “citymarketeer” en ondernemer van het hoogste restaurant van Nederland, The Penthouse. We zouden uw komst zeer waarderen!

Bent u er ook bij?

U kunt zich hiervoor – bij voorkeur voor donderdag 16 november – aanmelden via voorburg@pvda.nl. Op dit emailadres kunt u ook terecht voor vragen en/of meer informatie hierover. Kent u nog andere ondernemers die hier graag bij aanwezig willen zijn? Stuur deze uitnodiging gerust door!

Wij zien en horen u graag op 17 november!

Sangita Paltansing

Mijn droom voor de PvdA Leidschendam-Voorburg is om aan de lat te staan voor toekomstbestendige collectieve voorzieningen, die aan de basis staan van een vitale samenleving: veiligheid, goede en toegankelijke zorg voor een ieder, sterk en innovatief onderwijs voor de banen van morgen, werk voor iedereen, passende huisvestingsmogelijkheden voor alle generaties. Een veilige en gezonde

Meer over Sangita Paltansing