Door Privé: Jochem Streefkerk op 30 november 2017

PvdA #TalksEurope

Europarlementariërs Agnes Jongerius, Kati Piri en Paul Tang zullen in gesprek gaan met lokale politici over thema’s als de gevolgen van Brexit, de vluchtelingencrisis en eerlijk werk voor eerlijk loon. Thema’s die zowel lokaal als Europa raken. Jeltje van Nieuwenhoven (huidig raadslid in Den Haag en oud-Tweede Kamervoorzitter) opent de avond. We hebben live muziek, er zijn zelf prijzen te winnen en we hebben een toffe Mystery Guest.

Wat: PvdA #TalksEurope
Wanneer: vrijdag 15 december om 20:00 uur (19:30 inloop uur)
Waar: Humanity House, Prinsegracht 8, Den Haag

Deelnemen is gratis, maar aanmelden is verplicht. Dat kan via deze link: https://goo.gl/forms/J3yu5w5wEEHmRKkW2