Door Sangita Paltansing op 16 november 2017

Kom ook naar de PvdA Cultuurborrel op donderdag 16 november!

De cultuursector is een waardevolle partner voor de lokale politiek in onze gemeente. Zowel economisch als maatschappelijk. Cultuur verrijkt onze lokale samenleving en cultuur is van en voor iedereen. De culturele sector in onze gemeente is belangrijk voor onze lokale economie en voor de inwoners van onze gemeente. Graag zouden we daarom van u willen horen wat úw ambities zijn voor onze gemeente, wat u verwacht van de gemeente, maar ook waar u tegenaan loopt in de dagelijkse praktijk.

Op 21 maart 2018 vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats. Op dit moment zijn alle politieke partijen druk bezig met het opstellen van het verkiezingsprogramma. Ook de PvdA Leidschendam – Voorburg. Hierin willen we natuurlijk ook uw stem laten terugkomen. We horen graag van u zelf wat u ons nog mee wilt geven. In informele sfeer, gewoon met een drankje erbij.

De PvdA Leidschendam-Voorburg nodigt u daarom uit voor:

DE PvdA CULTUURBORREL ”De toekomst van cultuur in Leidschendam-Voorburg”

op DONDERDAG 16 NOVEMBER 2017

vanaf 17.30 uur

in Bistro 11, Sluisplein 11 in Leidschendam

We zouden uw komst zeer waarderen! Bent u er ook bij?

U kunt zich hiervoor – bij voorkeur voor woensdag 14 november – aanmelden via voorburg@pvda.nl. Op dit emailadres kunt u ook terecht voor vragen en/of meer informatie hierover. Kent u nog andere cultureel geïnteresseerden die hier graag bij aanwezig willen zijn? Stuur deze uitnodiging gerust door!

Wij zien en horen u graag op 16 november!

Sangita Paltansing

Mijn droom voor de PvdA Leidschendam-Voorburg is om aan de lat te staan voor toekomstbestendige collectieve voorzieningen, die aan de basis staan van een vitale samenleving: veiligheid, goede en toegankelijke zorg voor een ieder, sterk en innovatief onderwijs voor de banen van morgen, werk voor iedereen, passende huisvestingsmogelijkheden voor alle generaties. Een veilige en gezonde

Meer over Sangita Paltansing