7 mei 2016

Mw. Bijkerk – te Winkel en mw. Blanchard 70 jaar PvdA-lid!

Op 1 mei, de Dag van de Arbeid, ontving mw. Bijkerk – te Winkel ontving een zilveren PvdA-speld, vanwege haar 70-jarig lidmaatschap van de PvdA. Fractievoorzitter Marjan van Giezen kwam haar persoonlijk feliciteren en de speld overhandigen. Mw. Bijkerk – te Winkel is 95 jaar maar nog gezond en goed ter been. “70 jaar lid, zo’n speldje mag ik niet vaak overhandigen! De PvdA afdeling Leidschendam-Voorburg is bijzonder trots op u!”, aldus Marjan van Giezen.

Datzelfde geldt ook voor mw. Blanchard, die eveneens het 70-jaar-speldje mocht  ontvangen. Beide dames zijn daarmee lid vanaf de dag van oprichting van de Partij van de Arbeid, die eveneens 70 jaar bestaat. Leden om trots op te zijn!

Daarnaast heeft de PvdA Leidschendam-Voorburg nog een aantal mensen in het zonnetje mogen zetten. Alle 70-plussers ontvingen een 1-mei-roos van het PvdA-bestuur. Mw. E. Koopmans en dhr. P. Waardenburg ontvingen het speldje vanwege het 65-jarig lidmaatschap. Een aantal leden ontving een speldje vanwege het 25-jarig lidmaatschap dan wel het 50-jarig lidmaatschap.

De PvdA feliciteert al deze leden met hun mooie speld en bedankt hen voor hun trouwe lidmaatschap!mw Bijkerk 70 jaar lid