Door Sangita Paltansing op 24 maart 2018

PvdA behoudt 3 zetels in de gemeenteraad!

De verkiezingen op 21 maart 2018 hebben ons 3.084 stemmen opgeleverd! Dat is 9,3% van het totaal en daarmee kan de PvdA in de komende vier jaar op 3 (van de 35) zetels in de gemeenteraad van Leidschendam-Voorburg rekenen. Bedankt voor uw steun en stem!

Gezien de landelijke trend, een prachtig resultaat voor de PvdA Leidschendam-Voorburg en een prachtige start van vier jaar werken aan een zeker en sociaal Leidschendam-Voorburg. Nadine Stemerdink, Jochem Streefkerk en Sangita Paltansing zullen op donderdag 29 maart a.s. worden geïnstalleerd tot gemeenteraadslid.

De PvdA Leidschendam – Voorburg is ontzettend tevreden met dit resultaat. Binnenkort wordt ook een avond georganiseerd om dit feestje met elkaar te vieren en alle leden te informeren over de vervolgstappen die nu gezet gaan worden.

Sangita Paltansing

Mijn droom voor de PvdA Leidschendam-Voorburg is om aan de lat te staan voor toekomstbestendige collectieve voorzieningen, die aan de basis staan van een vitale samenleving: veiligheid, goede en toegankelijke zorg voor een ieder, sterk en innovatief onderwijs voor de banen van morgen, werk voor iedereen, passende huisvestingsmogelijkheden voor alle generaties. Een veilige en gezonde

Meer over Sangita Paltansing