PvdA verwelkomt met enthousiasme nieuw raadslid Becir Ogric tijdens raadsvergadering

5 december 2023

Gisteravond heeft de PvdA-fractie tijdens de raadsvergadering met veel enthousiasme raadslid Becir Ogric geïnstalleerd als nieuw lid van de gemeenteraad van Leidschendam-Voorburg. Deze installatie komt als een verfrissende toevoeging aan ons team, met name tijdens het zwangerschapsverlof van Suzanne Kok, die tot maart 2024 afwezig zal zijn.

Becir Ogric bracht zijn warme maiden speech ten gehore, waarin hij zijn sterke betrokkenheid bij lokale kwesties en zijn gedrevenheid om positieve veranderingen te bewerkstelligen benadrukte. Zijn warme en toegewijde benadering van de lokale problemen kwam duidelijk naar voren tijdens zijn speech, en we zijn ervan overtuigd dat zijn bijdrage een waardevolle aanvulling zal zijn op ons team.

Suzanne Kok, ons gewaardeerde raadslid, zal gedurende haar zwangerschapsverlof tot maart 2024 afwezig zijn. De PvdA-fractie heeft er het volste vertrouwen in dat Becir Ogric, met zijn ervaring en toewijding, een uitstekende vervanger zal zijn in deze periode. Zijn installatie markeert niet alleen een versterking van de fractie, maar ook een voortzetting van onze inzet voor de belangen van de inwoners van Leidschendam-Voorburg.

De PvdA kijkt uit naar een vruchtbare samenwerking met Becir Ogric en blijft zich inzetten voor een rechtvaardig en sociaal beleid dat de gemeenschap ten goede komt. We willen tevens Suzanne Kok bedanken voor haar toewijding en inzet, en kijken uit naar haar terugkeer na haar verlof.

Voor meer informatie en updates over de activiteiten van de PvdA-fractie kunt u onze website volgen.

Met vriendelijke groet,

De PvdA-fractie Leidschendam-Voorburg