Door Privé: Sangita Paltansing op 20 augustus 2016

Zomerborrel en Lokaal Ideaal

Het is bijna zover! De zomerborrel van de PvdA Leidschendam – Voorburg komt eraan en de leergang Lokaal Ideaal gaat van start!

Zomerborrel

Op vrijdag 26 augustus 2016 ben je van 18.00 tot 20.00 uur welkom voor een gezellig drankje bij The Village Lounge aan de Herenstraat 177 in Voorburg (gevestigd onder het Marianneviaduct bij Station Voorburg). Naast een gezellig drankje met oude en nieuwe bekenden, is er tijdens de borrel natuurlijk gelegenheid om André Rodenburg te bedanken voor de vele jaren waarin hij zich op allerlei manieren heeft ingezet voor onze afdeling. En vanzelfsprekend kijken we uit naar een nieuw politiek seizoen, met verkiezingen en campagnes in het vooruitzicht.

Ben je er ook bij? Laat het ons even weten via [email protected]. Last-minute binnenlopen is natuurlijk ook geen probleem.

Lokaal Ideaal

Zou je een actieve rol willen spelen in de lokale politiek? In welke rol dan ook. En ben je geboeid door de uitdagingen waar onze gemeente de komende jaren voor staat? In samenwerking met de PvdA-afdelingen Den Haag, Delft, Zoetermeer, Pijnacker-Nootdorp en Rijswijk organiseert de PvdA Leidschendam – Voorburg de leergang ‘Lokaal Ideaal: Politiek actief in jouw gemeente’. Kijk voor meer informatie op de website van de PvdA Leidschendam-Voorburg.

De aanmeldingstermijn loopt tot 21 augustus 2016. Heb je je nog niet aangemeld, maar wil je wel meedoen, neem dan contact op met Sangita Paltansing via [email protected].

Privé: Sangita Paltansing

Sangita Paltansing is raadslid en fractiesecretaris sinds de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2018. Daarvoor was zij actief binnen het bestuur van de PvdA Leidschendam – Voorburg als algemeen bestuurslid. Namens de PvdA-fractie is Sangita tevens lid van het Presidium. In het dagelijks leven werkt Sangita bij het ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit als bestuursadviseur. Daarvoor

Meer over Privé: Sangita Paltansing